Menu Zamknij

organizacja dnia

Ramowy rozkład dnia dla dzieci 5,6 –letnich
6.00 – 7.00 Schodzenie się dzieci, zabawy indywidualne wg zainteresowań dziecka                                                                                                                                                                                                            
7.00 – 8.00 Zabawy kierowane przez nauczyciela wg potrzeb rozwojowych dzieci – indywidualne                                                                                                                                                                           
8.00 -8.15 Czynności higieniczno-porządkowe                                                                                                                                                                                                                                                                             
8.30 – 9.00 I Śniadanie                                                                                                                                                                                                                                                                                                   
9.00 -10.00 Zajęcia dydaktyczno – wychowawcze kierowane przez nauczyciela,
wg przyjętego programu wychowania przedszkolnego
10.00 – 10.45 Zabawy indywidualne wg pomysłów i zainteresowań dzieci.
Pobyt na świeżym powietrzu.
10.45 – 11.00 Czynności higieniczno-porządkowe
11.00 – 11.30 II Śniadanie
11.30 – 12.00 Relaksacja, bajkoterapia/czytanie dzieciom, muzykoterapia
12.00 -13.15 Pobyt w ogrodzie przedszkolnym – zabawy i zajęcia na świeżym powietrzu,
obserwacje przyrodnicze, zabawy ruchowe
13.15 – 13.30 Czynności higieniczno-porządkowe
13.30 – 14.00 Obiad
14.00 – 14.40 Zabawy kierowane przez nauczyciela wg potrzeb rozwojowych dzieci
– grupowe oraz indywidualne
15.00 – 17.00 Rozchodzenie się dzieci – w grupach połączonych.
Zabawy i zajęcia dowolne odpowiadające potrzebom i zainteresowaniom dzieci.

Przejdź do treści